Merhaba kızlar 24+2’deyim bugün doktorum Vajinal enfeksiyonu ve florayı kontrol edebilmek için hem alttan muayene yaptı hem de Vajinal bir çubuk yardımıyla Vajinal kültür aldı. Doktor alttan muayene yaparken bile benim canım yandı, oradan bir bebek nasıl çıkacak ve ben nasıl dayanacağım bilmiyorum😅 en çok korktuğum şeylerden beni Vajinal yırtık oluşması ya da kesi atılması. Vajinal doğum yapanlar bilgilendirebilir mi? Yırtık vs oluştu mu? Kesi atılmadan vs oradan bebek çıkması bugünkü muayeneden sonra imkansız gibi geldi🥲😅