nurcanerva Kizlar doğumdan sonra ödem atıcı yağ yakıcı şeyler kullanmayı düşünüyorum ama yüksek ihtimal emziricem emzirirken kullanan oldumu hiç yada kaç ay sonra kullanmaya başladınız