Kızlar ya 38+5 im normal de de çok aşırı hareketli bir bebek değildi ama dün akşamdan beri az ediyor telaş etmemek için bugünü bekliyim dedim çoktandır uyanmışım kahvaltı ettim hurma yedim biraz uzandım uzanınca vurup rahatsız da ederdi ama hiç öyle olmadı içime de kuşku düştü şimdi de kalktım çikolatalı kek süt içtim sanki zorla vurdu böyle de olunca hastaneye gidicem böyle yaşayan var mı ya normal mi değil mi bilmiyorum