kardelen1234567 anestezi ekibi, ameliyathane ekibi, servis hemşireleri hepsi çok tatlı🤗 hayırlı olsun şimdiden hangi doktor ve ne zaman olacak? Ben sadece spinaldr kendimi rahat bırakamadığım için sorun yaşadım. 3 farklı delik var. Anestezi doktoru çok zorladı yani canımı yaktı. Ama diyorım ya tamamen benim rahat olamamamdan kaynaklı ve sürekli kendimi geri çekmemden kaynaklı. Şuan kesi ağrım bel ağrımdan daha az yani okadar düşünün. Normalde korkulacak ve asla acıtacak bi iğne değil lütfen bunu bilin..