Boş gebelikten şüpheleniyordu doktorlar bugün özel muayenehaneye gittim bebegi yine göremedim dedi daha sonra beni yakında bi hastanenin radyoloji bölümüne yönlendirdi orada renkli ultrasona girdim bebek göründü kese 13mm bebek 3 mm çok küçük bebek dedi kalp atışı alınamadı daha sonra diger doktorun yanına tekrar gittim aynı gün ve bana direk bebeğin ölmüş dedi kalbi durmuş dedi 10 bine kürtaj yaparım üzülme dedi ama kese şuanda sadece 6+2 ile uyumlu radyoloji raporuna göre sizce ne kadar süre beklemeliyim benim bugün bebek görebileceğime dair umudum da yoktu zaten ama o da göründü bebek oldugundan küçükmüş sizce ne yapmalıyım