jupijup momasu tansiyonunuz iyiyse idrarda protein kaçağı yok ise yani sadece ödeminiz oluyorsa tuzsuz beslenme ve yürüyüş, akşamları ayağı havaya kaldırarak dinlenmek ödemi çözer, Günde 3 litre su içmelisiniz
momasu Ayağımda gebelikten beri şişlik oluyor ödem diyorlar ama ben korkuyorum bazen çukur kalıyor 19 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bu durumu yaşayan var mı
annne_ Tansiyondan kaynaklıdır muhtemelen tansiyonunuzu takip edin özellikle böyle şiştiğiniz zaman. Gebelik zehirlenmesi olabiliyor tansiyondan kaynaklı allah korusun dikkat edin
momasu annne_ annne_ tansiyonum normal çıkıyor her doktora gittiğimde kan ve idrar veriyorum ama korkuyorum