Sedaince Şimdi 40 haftalıklar biz napalım diyecek biliyorum ama zaman sanki hiç geçmiyor nereye gitsem sıkılıyorum durduğum yerde duramıyorum herşeyi çok takıyorum falan tuhaf duygular içerisindeyim🤷🏻♀️ Doğmayacak sanki hiç gibi geliyor
Ayseymen Sedaince rahat ol canim hep orada kalacak degiller inaki cogumuz farjli şikayetleri sahsen bu şikayetleri cekmek icin allaha her gün yalvaran insanlar varrrr
Minniminnak123 Sedaince doğar doğar canım benim doğduğunda da evde oturmaktan sıkılıyorsun kaçış yok yani😊
Sky Sedaince canım 38+6 kız erken doğar dediler inandım kendimi ona göre ayarladım gelmiyorrr 😂😂oğlumu 41 de doğurmuştum ama sanki bunda vakit geçmiyor 😂
asilsmom Sedaince 37+1 bende çok sıkıldım ya hayatımdan bezdim sanki ztn zor bir süreçten geçiyorum rabbim bebegime güç kuvvet versin hepimizinkine🤲🏼🤲🏼Artik bu haftadan itibaren dogsalarda kuvoz sorunu olmaz inş saglıkla gelsinler🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Sedaince Ayseymen yok canım şikayet etmiyorum çok şükür tabi ki ama psikolojik de sıkıntılı bi dönemmiş hamilelik 🤰 bazen çok mutluyum bazen içim sıkılıyor doğmuyor falan diye tuhaf tuhaf düşünüyorum falan saçma sapan
Minniminnak123 Sedaince yani en azından şimdi çık gez azıcık sonra aman çocuk hasta olmasın şu bu diye çıkamıyorsun 😬😂
Sky Sedaince ay bizde öyle Yok anam gelesi Yok yerimde sürekli duran bir insanda değilim sürekli geziyorum tozuyorum yok gelmiyor bide oğlumu Suni sancıyla doğurmuştum Buda kendi gelsin bakalım Doğum kendiliğinden nasıl başlıyor çok merak ediyorum 😂