bahar1995 selma128 doktorum başka birşey yapmadı bende o acıyı çekiyorum 😥ama sen istersen genede bı git doktora tahlil yaptir bazen CRP yüksekse oda yapabiliyor ona da baksınlar
selma128 sarumervee benimkide suan oyle ilac icince duruyo biraktigim gibi devam ediyor sanki artış ta oldu