Selamlar kızçelerrr🍒
Yine gece saat 3 te sancılarla nefesim kesilerek uyandım, resmen doğrulamadım yatakta yaaa🥹 Ay sanki bir top koymuşlar karnımın içine o top komple sancı dağıttı bana ama öyle böyle değil nefes alamadım resmen…. Hastaneye gitmedim bekledim geçmesini hafifleyince uyuyup kalmışım😴
Sizde de oluyor mu 29 haftalığım, sadece dua ediyorum erken gelme anneciğim diye.. Ayyyy ayyyyyyy