Dezehs canım benimki dayanılacak gibi değildi her yerimi yara yaptım kaşımaktan ilk iki üç gün cilt kurumasından falan sandım geçicidir dedim baktım çok şiddetli internetten araştırdım karaciğerle alakalı olabileceği yazıyodu doktoruma bile gtmeden sağlık ocağında tahlil yaptırdım karaciğer enzimlerine de baktırmak istiyorum dedim yüksek çıkmıştı zaten sonuçlarla doktoruma gittim tedaviye başladık yani iki aydır dayanabiliyosan çok şiddetli değil demek ki ara ara olan bişey değil sürekli kaşınıyodum özellikle geceleri kaşınmaktan uyuyamıyodum avuç içleri bacaklar o şekilde