Merhaba Canım Anneler,
Bazı zamanlarda uykusuzluk ve yorgunluk sebebiyle kendimizi geri plana atabiliyoruz 🪫 Kendinize gelmeniz için size en iyi gelen şey ne? Yani deşarj olmak için ne yapıyorsunuz?
☕Kahve molası
🍫Tatlı/çikolata kaçamağı
🚶♀️Yalnız yürüyüş
🛁 Sıcak duş / banyo keyfi
😴 Kısa bir uyku
📺 Dizi/film izlemek
🧶 Örgü yapmak
📖 Kitap okumak
🎧 Müzik dinlemek
📱Telefonda takılmak / sosyal medya
👭 Arkadaşlarla sohbet
👨👩👧 Aileyle vakit geçirmek
🌿 Temiz hava almak
🏡 Evde sakinlik / sessizlik
🛍️ Alışveriş yapmak
💄Kendine bakım yapmak
🍽️ Güzel bir yemek yemek
🧘♀️ Meditasyon / yoga / namaz kılmak
🚗 Kısa bir kaçamak
🧹 Evi temizlemek
💬 Yorumlarda buluşalım.