Kızlar selam herkese iyi haftasonları..
Bebeğimize isim arıyoruz. Kriterlerimiz Türkçe olması ve tek isim olması.
Eşim Kaan ismini beğeniyor. Ama bana çok sıradan geliyor ve Kaan mı Kağan mı söyleme zorluğu varmış gibi.
Ben de Baturalp ismini beğeniyorum. Eşim çok hoşlanmıyor uydurmasyon giib diyor. Çevremizden de çoğunluğu çok sevmedi ismi ama bana az duyulduğu için gibi geliyor 🥹
Kızlar samimi fikirlerinizi bekliyorum. Baturalp gerçekten kötü mü neden kötü?
Başka isim de önerebilirsiniz.. (tuna, kutay, metehan hariç)