vanilyax 13.haftama girdim sanki bütün belirtiler gitti gibi kasık ağrımdan rahat hareket edemezdim şimdi o yok göğüslerim indi biraz karnım 6 aylık hamile gibi şişti o da indi kasığımda sertlik yumuşadı acaba bir şey mi oldu 🥲
aslans vanilyax balayı dönemine geçmişsiniz🥳🤭bir şey olmaz Allah ın izniyle bu haftalarda normal. Kanama vs. Yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum
aysblz vanilyax o haftalarda benimde hiç belirtim kalmamıştı korkmuştum ama normalmiş ilk şişlikler gaz şişkinliği olunca inebiliyor
fatmabaki vanilyax 14 haftalık hamileyim bende tek göğüs ucu hassasiyetim vardı o da azalıp geliyordu 2 gündür minimuma indi 29 Nisan’da randevum vardı şükür herşey yolundaydı balayı dönemine girdim herhalde diye düşünüyorum bende
vanilyax aysblz inşallah öyledir canım ilk gebeligim ondan dolayı biraz taktım kafaya teşekkür ederim🌸🌸
fatmabaki vanilyax belirtiler gidip geliyor geliyor canım bir an önce hareketini hissetmeyi bekliyorum bende umarım senin de randevun çok güzel geçer