Merhaba arkadaşlar benim ilk hamilekte 6 aya kadar göbek falan yoktu bu sefer zaten hamilektwn öncede hafif göbeğim.vqrdi şimdi iyice şişiyor ve hala 7 haftadayim sizinde 2.gebeliklerde öyle oldumu sebebi nedir acaba çünkü bebek hala zeytin kadar ben neden hemen böyle sistim