20 haftalık hamileyim doktor kontrolüm vardı az önce doktor hafif Hunileşme var dedi evde biraz dolaşıyordum hafiften yemek yapardım şimdi sadece yat dedi. Panik korkudan soramadığım şeyler oldu yatınca düzeliyor mu Hunileşme 34-35 haftaya kadar sabit tutma şansım olur mu ALLAH işi dışında yatarak vs tabi.