tugcekmrr merhaba bende 9 haftalığım tansiyon sıkıntısı çekiyorum.
Çok düşüyor hep 8-4, 9-3 kafamı kaldıramıyorum başım dönüyor.Bulantı kusma ayrı.çok kötüyüö bende.
Tuzlu ayran ama içine sade soda katın için o iyi geliyor.inanın tansiyonum 5 6 ya çıkınca gözümün önü aydınlanıyor yoksa hep yatıyorum kulaklarım da uğultu var.