melike_annee Merhabalar folat (folik asit)değerim 24 çıktı bende yüksekmi diye endişeleniyorum.10+2 haftalığım.Sizlerin folat değeri kaç hatırlayan yada e nabızdan bakan varmı?Çok merak ediyorum benimmi bu kadar yüksek
cuteregina melike_annee doktorunuz bir şey dedi mi değer olarak 20 ye kadar normal 24 de çok yüksek değil