mutlunes Kızlar 9 haftalık hamileyim TSH 0.14 çıktı düşük çıkmış dahiliye doktoruna gittim ilaç başlamamız lazım dedi içime sinmedi beni korkuttu birde düşük çıkmış ölü doğum düşük riski gebelik zehirlenmesi gibi şeyler söyledi başına gelen var mı
2023z Endişelenmeyin ilacı aksatmadan kullanırsanız düzeliyor. Bene de yükseklik var geçen gün gittim doktora şükür güzel geldi değerim. İlacı kesinlikle aksatmayın.