mirhas34 Şubatta kimyasal gebelik geçirdim kanamam oldu 10 gün sürdü onu adet saydım sonra 6 nisanda oldum 29 gün sonra düzenli oldum yani bu ay korunmadık hiç hem heyecanlıyım hem korkulu bekleyen var mı bu tarihlerde daha erken mi test için
Aynur_ma mirhas34 o akta ben de kimyasal gebelik yasandim korunuyoduk bu ay denedik bat 7 nisan bugun erken gebelik testi yaptim cikmadi ama bir umut hala bekliyorum adetden bir gun once cikmasi lazim normal bir gebelikte