Kızlar merhaba dün başlayan bir ağrı oldu göbek deligimin çevresinde gece de rahatsız etmedi ama o agrının varlığını hissettim sabah kalktığımda sağ kasıgıma doğru devam etti yatarken otururken bir şey yok ama ayağa kalktığımda ağrı batma gibi bir şey oluyor şiddetleniyor apandisit olabilir mi diye şüphe ettim bu arada 23 haftalık gebeyim başına gelen oldu mu hiç?