kbrerarsln şuan da bebeğin küçük zaten hissetmemen ve karnının çıkmaması da çok normal, endişelenme çok korkuyorsan bi randevu alıp gidip bak sana da iyi gelir, bende endişelendikçe gidiyorum yaklaşık 10 günde 1 falandı, yemek konusunda da kendini iyi hissetmek için yemek gerek ama yiyemiyorum diyosan da ağzına bi iki parça atsan da yeter, bebiş şuan senin kanından besleniyor yani daha önceki beslenme tarzında bunun için, 14. Haftadan sonra daha fazla acıkmaya başlayabilirsin işte o zaman bebiş yemek yemek isticek bende öyle olmuştu 🌸 kolay bir hamilelik geçirirsin inşallah no stres