Merhaba çalıştığım işyeri ben 4 aylık hamileyken kapandı 2 ay boşta kaldıktan sonra başka biyerde işe başladım şu an 6 aylık 24 haftalık hamileyim ve doğumuma yaklasık 100 gün gibi bir süre var doğum parası alabilirmiyim bu durumda bilen varmı ? 32.haftada rapor almak gerekiyor deniliyo 32.haftamda rapor alırım ancak 32.haftada 90 günlük sigortalılık süresi dolmuyor doğumuma ancak doluyor bu 90 gün sigortalılık süresi icin son 1 yılda yatmıs olması gerekiyor gibi bi şart var ben zaten onu tamamlamıs oluyorum doguma kadar bu durumda dogum parası alabilirmiyim. ?