esraaslny ben bide son aylar ara ara zeytin yağı kullandım çevrem söylemişti.kantron yağı asla kullanma derim o gerdirip çatlağa sebep oluyor. Bakalım benim 2. Nasıl olacak inşallah çatlak yine olmaz.Ama yapacak bir şey yok ya çatlak doğumdan sonra azalıyor diyorlar