lalelola öncelikle bol bol emziriyosun hemen şarıl şarıl gelmiyor zaten yoğun bir süt geliyor onun 1 damlası bile bebeği doyurmaya yetiyor bakıyorlar ki bebek doymuyor mama veriyorlar hastaneden, refakatçine de söylerler şu mamayı al diye hemen eczaneden de alabilir zaten