d190516 Ersozburcin bende aşırı beyaz tenliyim genetik diye duydum annemde hiç çatlak olmamış bakalım bende durumlar ne olucak 😄hamileliğin cilveleri o da böyle olunca da hamile olduğumu unutuyorum Allahtan tekme atıyo da ben burdayım diyo😂
Ersozburcin d190516 umarım olmaz çünkü beni rahatsız edyor çatlaklar ama zaten şuan onları anca aynada görüyorum😂 dü bakınca ayak parmaklarımı göremiyorum mesela 😂 ayakkabı giymek işkence 😂
Srfrsmrt d190516 Yok beee tadını çıkar göbeksizliğin. 2 haftada işe giyecek kıyafet bulamaz hale geldim🤦🏽♀️
ikinciprensimgeliyor d190516 tabi ilk gebeliginde 25 kilo alan biri olarak ikincisi buyuk basari nobel ödülünü hakediyorum😂🤣🤣
Otherozge d190516 12.den itibaren hiçbir pantlnlarıma giremeyince hamile pantlonlarına geçtim 🤷🏼♀️😂 kişiden kişiye değişiyo demekki 🥰
d190516 sydtns önemli olan o zaten 😍bi de bizim kereta bi hafta 10 gün önde gidiyo iri olmasına rağmen böyle 😂
d190516 Otherozge hamile olduğuna emin misin diyen mi dersin sen bebeği nerde taşıyosun diyen mi dersin ne ararsan var 😂
Otherozge d190516 ayy aman allah sabır versin 😂 sen yinede takma herseyin bir vakti zamanı vardır göbüşün cıktıgında dersin bakın hamile göbeği böyle olur diye 😂😂😂
Filizismail d190516 ya benim bebeğim çok aşağıda göbeğim de çıkmadı sadece alt karın var zamanla üste geçer mi
d190516 Srfrsmrt çalışan insanın normalde bile kıyafet durumu sıkıntı biliyorum çalışıyodum bende ki hamileyken daha problem 🙄