gamzeondmrl 25+3 haftalık gebeyim doktorumla alakalı sıkıntı yaşadığım için çok iyi takip edilemiyorum maalesef detaylı ultrason için 24.haftaya kadar diyorlar ama 25ten sonra yaptıran var mı ve nerde ne kadara yaptırdınız🙏🏻🙏🏻
seniseviyorumallahim gamzeondmrl ben doğum planı için en yakın hastaneye gittim. 33 haftalıktım o zaman. Şekerin yüksek. Detaylı ultrason yaptırman lazım dedi. Yoksa burda doğum yapamazsın dedi. Pernatolojiden gğn alıp yaptır dedi. Bende aldım çarşamba günü gidip yaptırıcam. Sanırım bebeğin kalbine beynine vs bakıcaklar. Oralarda problem yoksa sıkıntı yok diyeceklerdir diye düşünüyorum. Geç olunca muayene süresi uzuypr olabilir