littlebabyyy Bugün 11+1 gün olduk nasil gidiyor, benim bulantı ve tansiyon düşüklüğü devam ediyor. İkili taramaya ne zaman gideceksiniz???
meryys littlebabyyy 11 hafta tek yumurta ikizi. Dün birinde ense kalınlığı ve ödem görüldü işler karıştı ağlamaktan başım beynim çatlıyor fetal dna vereceğiz bugün 16. Haftada amniyosentez dedi doktor
yldzz01 littlebabyyy 10. Haftamdayim bende hala bulantilar var ilk gebeligimde tansiyon yuksekligi vardi son haftalarimda ama suan ikinci gebelikte erkenden oldu cok rahatsizim bu yuzden
2023z littlebabyyy bende 10+5 im bulantı ve kusmam düzensiz. Bugün ben ben değilim resmen aşırı halsizim aşırı uykum var. İkili test için rabbim nasip ederse 12+2 ye randevum var.
ilgins meryys ikili test ikiz gebeliklerde yanılma payı çok olan bir test, bu yüzden hiç kendinizi de bebişi de üzmeyin. İyi bir firmada fetal dna yaptırın içiniz eminim rahatlayacaktır. 😇
fadimeinci Bende 11+5 teyim 9-10 haftaya kadar bulantı ve halsizlik çok vardı ama artık bulantı geçti Elh. İştahım çok arttı. Sadece hemen yoruluyorum ve uykum geliyor. 12+2 de ikili test için perinatolojiye gideceğim ins.
niloki23 Merhaba bende bugün 11+1 oldum. Göğüs hassasiyeti gitti gibi mide bulantım da gitti. İstanbul medipole gidiyorum cuma günü detaylı ultrason ve fetal vereceğim
yldzz01 adelajda 15 e kadar cıkıyor canım senin kac cıkıyor ve kac haftalıksın. Ben daha kucuk haftalardayım onun ıcın doktorum kardıyolojıye yonlendırdı hipertansiyonu olabılırmıs
dualinam Benim 6 haftama girdim tansiyonum zaten hep düşüktü baş dönmelerim zaten hep bardı şimdi de daha fazla napmam gerekiyor kızlar ya
adelajda yldzz01 canım ben daha önce hipertansiyon teşhisi almıştım ama sürekli kullandığım bir ilaç yoktu bende 12. Haftadayım dün 15 çıktı kardiyolojiye yönlendirdiler bugün holter taktılar yarın çıkacak canım sanırım ilaca başlayacaklar inşallah sağ Salim bebişleri kucağımıza almak nasip olur 🌸
yldzz01 adelajda aminn inşAlllah canım ben daha randevu bulamadım ve gıdemedım daha o dedıgın sey nasıl bısey acaba
adelajda yldzz01 kuzum tansiyon cihazı sende takılı duruyor bir gün boyunca sanırım onun sonucuna göre ilaç dozu ayarlanıyor ilaca başlanıyor bende çok stresliyim hayırlısı