cuteregina 1melekannesi3858 hayır çok riskli değil 5 maksimum olmalı Ben 170 lerde hastaneye yatmıştım ama doktorunuzla mutlaka görüşün antibiyotik tedavisi olmalı sanırım
ikimelekannesi54 1melekannesi3858 bnm 28 dı antıbıyotık basladı duzeldı cok sukur 13 haftalık hamıleydm o zamn
1_prensesannesii 1melekannesi3858 ben 43 ü gördüm bir ay önce hastanede de yattım antibiyotik verdiler
1melekannesi3858 cuteregina zaten hastanedeyim yatış yaptılar dün geldim serklajliyim oda rahim boyu kısalmış biraz lekem gelmişti ystirmislardi erken farkettim Allah’tan
anneoldukmusimdi Canım vücudunda enfeksiyon var ben de 31 e kadar gördüm antibiyotik vermişti doktor.
anneoldukmusimdi 1melekannesi3858 ben maalesef 2 defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldım birinde 17 birinde 21-22 haftalıktım şükür geçti rahatlattı. Ateşim de vardı. Enfeksiyon daha sıkıntı. Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah
1melekannesi3858 1_prensesannesii beni bundan dolayı yatırmadilar da bende hastanedeyim şuan yatıyorum
1melekannesi3858 @“Havin49_”#p40216671insallah benimkide hemen geçer daha doktor gelmedi yanıma hastanede yatıyorum da doktor gelince belli olur sanırım