Yumurtlama 21 çatlama 22 Nisan. İnnovita ve laboquick testler negatif. Kızımı Dpo 10 da beta 17yle belli bir çizgiyle öğrenmiştim bi de o da istediğimiz ilk ay olmuştu sanırım o yüzden fazla umutlandım bu ay ama bugün göremeyince bi üzüldüm. Daha dönme ihtimali var mıdır acaba?

