Merhabalar 4 gün önce ikiz bebeklerimi sağlıcakla kucağıma aldım çok şükür sezeryan esnasında doktorum miyomlarımı da temizledi her biri yaklaşık 2 3 cm boyutunda. Bir gece hastanede yattım ertesi gün eve döndük ama benşm ağrılarım Nirvana resmen çok fazla ağrı batma ve acı hissediyorum bilincim kayacak noktaya geliyorum neredeyse. Sizce bu normal mi