Kızlar sancılanıp hastaneye gittim orda tansiyonum 14/9 çıktı 2 kere nst sancı çıkmadı tansiyondan kaynaklı 1 günlük takip amaçlı yatış verdiler ve preklamsiden şüphelendiler 3 gün hastanede yattım 24 saat idrar toplattılar idrarda protein kaçağı çıktı 315 geldi değerim ve preklamsi teşhisi aldım 37de doğum diyorlar şuanda 34 haftalığım dün akşamda bi anda yavaş yavaş tansiyonum yükseldi 14/9 -15/9 ve en son 16/10 oldu verilen tansiyon ilacını içip hemen en yakın acile gittim orada tansiyonum 12/7 çıktı tansiyonun düşmüş şuanda birşey yapamayız ilaç düşürmüş dediler 3 saat süresi varmış eğer düşmezse acil sezeryana alıyoruz denildi başına gelen var mı sürecini kısaca anlatabilir mi