Acile gittim nst ye alındım. Bebeğin kalbi hızlı atıyodu şekerli su olan serum verildi düzeldi. Tahlil yapıldım hafif enfeksiyon olmuş ilaç yazılmadı geldim. 29+6 haftalık hamileyim. Ara ara ateşim çıkıyo. Kemiklerim ve boğazım ağrıyo. Çok halsiz ve rahatsızım. Bebeğe zararı olmasından korkuyorum. İlaç kullanmak ta istemiyorum. Napıcam? 1 kez kusma mide bulantısı oldu.