ziarss Varmı benim gibi merak ettim 40+3oldum hala doguramadim çok bunaldım artık hergun bugün olcak diye diye
ozklay ziarss Suni verildi ama belim çok ağrıyordu zaten. Çok uzun sürmedi suni süreci. Alttan kontrol oldu acilmam ilerlemişti bir an da kendimi doğururken buldum 🥲
ozklay ziarss Acilden girersin, şu an nasıl peki ağrın nasıl ya da nişan gelmesi falan yok mu? Nisan ve Mayıs bebisleri biraz nazlilar gelmek istemiyorlar 🫣
ziarss ozklay Nisan gibi bişey geldi ama 10gun olcak neredeyse kasilmalarim ve sancım da var duzensiz