Kurdeşen tedavisi görüyordum bi kaç aydır süpriz gebelik oldu yeni öğrendim 4 haftalık öğrendiğimden beridir ilacı bıraktım blaxteni 3 gündür dayanamıyorum kaşıntıdan akşam kadın doğum aciline gittm sadece bırak başka bir şey kullanma dedi cildiye randevum var salı günü ama o güne zor dayanırım kaşınmamak için zor tutuyorum kendimi tüm gün ağladım acıdan bazı arkadaşlar zytec kullandığını söyledi kulanan varsa yada ne yapabilirim yazabilir mi