yarenglm ben yaptırmıştm canm. Sana kalmış gereklilik ama bence yaptır. Bana doktorum 3′lü bile yaptı. Çoğu doktor 2′lide sorun olmaynca üçlüye gerek duymuyor. Zaten tarama testi kesin tanı testi değil bence yaptır derim. İçin daha rahat ediyor bence. Benim öyle oldu en azından. Yaşına göre bebeğin ense ve burun kemiğine göre down riski saptanıyor senden alınan kan ve ultrason görüntüsü ile.