Dygtrn Dygtrn bende sıkıntı yok canım henüz 12+3 üz daha 😅 haftaya cinsiyet öğrencez inşallah bakalım 😇
SevgibiR Deletedmom0909 ztn akşam çorba al demişler sabah anlamış daha açım hastanede bı çorba çıktı tatsız tuzsuz iyy
Tugba2626 SevgibiR ay allahım yarabbim çok sevindim. Sezeryan mezeryan doğdu sonuçta. Ohh bende artık doğurabilirim 😂