Minnos_23 Arkadaşlar, Zeynep Kamil hastanesinde sezeryan doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Memnun kaldınız mı ? Sıkıntı yaşadıysanız ne gibi sıkıntılardı? Hangi doktora gittiniz ? Bilgi verir misiniz rica etsemm 🙏🏼