zinyamas Son adetim 21 mart doktora gittim 5 haftalık dedi ama keseyi göremedi beta hcg 21 nisanda 325 ken 27 nisanda 3780 oldu siz kaç haftalıkken keseyi gördünüz
siloov zinyamas benim rahmim gerideymiş 9. Haftada bile vajinal gözüktü karnımdan gözükmedi sizinde öyle olabilir 13. Haftada karnımdan gözükmüştü gittiğimde
Aynur_ma zinyamas merak etmeyin 5ci haftada gorulmemesi normal 6-7 haftadan itibaren keseyi gore biliyorlar
dilekmom6 zinyamas ben de 5+4′te gitmiştim 3300 beta değerim vardı. Karnımdan goremedi vajinal baktı gördü. Ufacık bir şeydi. Görmemesi normal bence. Bekle biraz daha.
dedimayse zinyamas 29 bin beta 7+2 bana göre Dr göre 6+4 tü karından göremedi vajinal baktı öyle gördü.
himomltm Merhaba benim ilk gebeliğim reglim 2 gün gecikti beta 176 çıktı bugün 6 gün gecikmesi beta 230 çıktı çok düşük böyle yaşayan var mı acaba korkuyorum
liily @zinyamas merhaba sat aynı. Pazartesı gunu ılk kontrole gıttım. Ancak karından gorunmedı. Vajınalde kese ve yolk gorundu sadece bendede