mutlulukbizimle Kızlar bugün reglimin ilk günü dpo 10 beta değerim 20 sizce nasıl? Siz ilk öğrendiğinizde dpo 10larda nasıldı değeriniz bir de bu dönemde dikkat etmem gereken bişey var mı
bebegimibekliyorum__ mutlulukbizimle şuan 20 beta ile hamile olduğun anlaşılıyor, sağlıklı bir hamilelik olup olmadığını betanın artışı gösterir yani düşük betayla öğrenmek bi olumsuzluk değil ki zaten çok erken öğrenmişsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💐
Prensesmom_ mutlulukbizimle 2 günde bir 2-3 kati olması gerekiyor eger sağlıklı bir gebelik ise düzenli betaya bakılmalı gerekir erken ogrenmissinb
Aynur_ma mutlulukbizimle iki sebeb ola bilir biri sadece implantasyon gec oldugu icin daha yeni yerlesmis bebek biri de umarim bu degildir dis gebelik ihtimali ancak hu durumda mutlaka doktorla iletisime gecib betayi takib edin iki gun sonra 100 yzerine cikmis olmasi gerek
_aysenurzaimoglu_ mutlulukbizimle benim 5 gün gecikmeyle kan verdim ilkse 12 sonraki iki günler 47 120 250 600 900 diye ilerlerdi sonrasında daha yaptırmadım 3000 bine tebakül eden günde gittim ve keseyi gördük düzenli artış oluyorsa bir sorun yok ama azalıyorsa kimyasal gebelik oluyor
mutlulukbizimle bebegimibekliyorum__ inşaAllah şuan dpo 10 da bu değer normal dedi doktorum pazartesi kan verip yükselişine bakacağız🥹
mutlulukbizimle Prensesmom_ hemde çok erken öğrendim yani daha yeni yerleşme olmuş büyük ihtimalle pazartesi doktorum 50 civarlarında olması gerekiyor dedi
mutlulukbizimle Aynur_ma doktoruma sonucu attığımda şuan için normal dedi pazartesi tekrar kan dedi bakalım sonuç nasıl çıkacak inşaAllah dış gebelik değildir ya 😓 bakalım Allahım sağlıcakla gelsin