Bilgesss kesinlikle aksatmayın derim. Ben pek kullanmadım önemsemedim değerlerim iyi olunca. 36. Hafta kontrolünde bi anda büyük düşüş olduğunu gördü doktor bu şekilde olursa doğum anında kan ihtiyacı doğar sana dedi. Bu haftaiçi gidip 2 doz serum vuruldum. Doktorunuz yazar yazmaz istikrarla kullanmalısınız.