Gebeliğin başından beri Fetal DNA yaptırmak istiyordum doktorumda yurtdışındaki firmalara yaptırmamı söyledi türkiyede yanlış sonuçlarım daha fazla olduğunu söyledi bende tamam dedim şimdi 12 haftaya giriyorum biraz araştırmak istedim yurtdışı firmaları gerçekten çok pahalı ama sağlık için veririz dedik araştırdım orda da hatalı sonuçlar var napıcamı bilemedim tabi ki bu hata oranları düşük ama sonuçta var.. ikili test henüz yaptırmadım ultrason bulguları normal burun kemiği var ense kalınlığı düşük