senaninannesi_
Benim arkadaşım doğumdan 1 hafta önce çok hastalanmıştı doktor içinde ağrı kesici vs olan bi serum taktı 1 hafta sonra normal ve sağlıklı bir şekilde doğumunu gerçekleştirdi bunun ilerisi ya da başı diye bir ayrımı olduğunu düşünmüyorum ama yine de doktorunuza sorun siz