melismersin Yok devlet hastanesini pek tercih etmiyorum. Geçtiğimiz günlerde ilk kez kadın doğuma gittim devlet hastanesinde ultrason görüntüsü berbat, bebeğin kalp atışını bile dinletmiyorlar, hiç bir bilgi vermiyorlar, doktor yüzüne bile bakmıyor üstelik soru sormaya çalışıyorum lafı ağzıma tıkıyor soru soramıyorum 🙄 Ayy eşimle neye uğradığımızı şaştık ilk hamileliğimde de hep özele gitmiştik hiç devlet hastanesi deneyimi olmamıştı.