Fadimeanne kuyruk sokumumdan karnıma kasıklarıma ağrı yürüyor. Bide büyük tuvalete çok gitme hissi oluyor canım dünden beri. Kasılıyor karnım elimi koyunca dahada topaklanıyor ama benim pazartesi zaten muaynem var ve sezeryan olduğu için çoğalmadıkça uzanıp zorlamamaya çalışıyorum.. Dayanamazsam bende acil yolcusu olacam ondan diyorum sana zaten 😂😂😂Benimde kramplarım sık değil ama sancın vardır belki riske atma sen. Benim 2. Gebelik olduğundan vucudumu tanıyorum onun rahatlığı var..