remziyesahin Kızlaarr sizinde gece uyurken yatakta dönerken sağa veya sola göbeğinize azıcık kramp böyle hafif ağrı ağırlık gibi bişey oluyo mu göbeğinize benim ara ara oluyo nedense mide acır ya aynı öyle his oluyo anlık
Eymerce remziyesahin 36 haftalığım benimde aşırı derecede oluyor. Sürekli sabit pozisyondan yatmak da bel ağrıtıyor dönerken oturup kalkarken çok zorlanıyorum. Bebeğim biraz aşağı da benim doktor ondan olabilir demişti
Ozom remziyesahin kaç haftalıksınız? Benim de oluyor. Aynı yönde yatınca kalçamın yan tarafı ağrıyor. Çok dönünce de tedirgin oluyorum.
Fison remziyesahin maalesef bende de aynı dert oluyor yara gibi acıma hissi oluyor doktora sordum normal dedi
busrabx bende surekli soluma yattigimdan saga donemiyorum donsem agriyo agirlik oluyo ayni senin gibi canim
Katree remziyesahin bende de oluyordu Demir eksikliğinden bide iltihaptan dolayı olmuş galiba ocean mumy kullanıyorum ve pekmez içiyorum o ağrılarım azaldı canım
blackeagle remziyesahin bende de var dönerken karnım acıyor😔30 haftalığım şuan sabit bir tarafa yattigimda bacagim karıncalanıyor uykularım çok hafif derin uykuya geçemiyorum bu yüzden allah yardimcimiz olsun sağlıkla kucagimiza alalım inşallah