biiremm çok geçmiş olsun rabbim yaşatmasın bir daha sağlıkla alın kucağınıza buna benzer bir rahatsızlığı yaşayan bir hasta duymuştum ve Ahmet bey farketmişti diye hatırlıyorum yanlış yönlendirmek olmasın ama bence devlet hastanelerine göre ilgili bir doktor durumunuzu ve endişenizi belirtin bence mutlaka çok övülen bir doktor vardı Serdar büğrü eğitim araştırma hastanesinde ben ilk ona gittim doktoru bilmem ama hastası aşırı fazla ve asla doktorla birebir iletişim kuramıyorsun odada 5-6 hasta var ama burası öyle değil o yüzden doğumunda rahat olacağını düşünüyorum orası çok fazla yoğun rabbim tabiki mecbur etmesin ama devam edin bence sık sık kontrollerinizi yaptırın duanızı edin rabbim bizimle beraberdir inşallah 🙏🏻