Ben oğluma ilk önce gündüzü bıraktırdım ağlasa bile hiç vermedim bebek arabasıyla dışarı çıkarttım gerekirse öyle uyuttum 2 hafta boyunca sonra alıştı zaten pışpışlayınca uyudu gündüzleri. Geceleri de her zaman vermedim ilk önce pışpışladım vazen uyudu bazen uyanıp çok fazla ağladı çok ağladığında verdim 2 3 hafta içerisinde de tamamen kendisi memeyi istemedi bıraktı. 21 aylıktı birde biberona başlatmıştım destek olsun diye pekmezli su veya karadut özlü tatlı sular verdim gündüzleri günde bir defa o da aşırı yardımcı oldu bana