Rmz 32 +3 haftalığız kızımla bugün sabahtan akşama kadar sağ tarafımın yanı, yani koltuk altı hizası tarafı öyle bir acı vardıki. 5-6 sefer bıcak batması gibi ağrı girdikce nefesim kesildi ağlamaktan canım çıktı😔 hemen acile gittim ama ntsye bağladılar bebekte hiç bi sorun yok kalp atışları vs normal ama bu acı neden olur bilemedim nöbetci doktor ya böbreklerinde taş vardır dedi yada idrarından kaynaklanıyordur dedi yada sinir sıkışmasıdır dedi. İdrarıma baktı hiç bişey yok. Ama bu acı nerden geliyor🙄 varmı aynı şeyi yaşayan aranızda? Şuan yürürken bile zorlanıyorum ağrı var. Eğer ateşlenirsen tekrar gel dedi😕
Srfn11 Rmz Canim sen karsilikli pencere acip islendinmi hic terkiyke falan bana yel agrisi gibi geldi biraz bu anlattgn annemde byle yapmisti 2 aydir agrisi gecmior gitmedgmz doktor kalmadi yaa berbat bsydir
Rmz Srfn11 annemde bugün dedi bunu yelmi acaba diye perncere acıp terlemedim ama geceleri hiç üzerimi örtmüyorum bunalıyorum😕 annemlerde kalıyoruz şuan ama kendi evim inşaatta orda geçen hafta biraz iş yaptım evde soğuktu baya acaba ondanmıdırki
Srfn11 Rmz Vala yel agrisi kursun gibidir canim cok dikkat etmek gerek ya sicak tut vucudunu aman ztn hamilesin iki kat dikkat et
Nsli Cereyana kaldıysan olur çiçeğim .sakın pencereleri açıp aralarda dolaşma kalp krizi bile geçiriyor sanar insan