ozlm4835 Herkese selam 👋🏻 35. Haftadayım ,hamile kaldığım ilk aylar göğüslerim patlayacak gibiydi ama şimdi boş yumuşak hiç doluluk yok henüz erken mi acaba bu arada 2. Gebeliğim ilkinde bu durum aynımıydı hiç hatırlamıyorum 🤦🏻♀️
Beyza-mkl22 ozlm4835 Benimde 37+4 2. Hamileliğim bende de aynı, ilk hamilelikte son haftalarda ağız sütü az az gelmişti ama bunda bişey yok inşaallah sıkıntı çekmeyiz emzirme döneminde
nesivar ozlm4835 benim de ikinci gebeliğim gögüslerim baya baya dolu 36. Haftadayım uzun süredir dolu gögüslerim. Yani emzirme sütyenlerime dönmek zorunda kaldım
eylul016 ozlm4835 ay kesinlikle aynıyız başlarda taş gibiydi şimdi eser kalmadı anlayamadım neden böyle oluyor
Esra1999 ozlm4835 😂😂 ben sezeryandan sonra bebeği emzirmek için kucağıma verdiler memem hiç yoktu ki bebeğin ağzına koyamadım ucu yoktu zaten ağlamıştım memem küçük diye 1 hafta sonra kocaman oldular süt girdikten sonra
Avsar 36 haftalığım bende de aynı durum söz konusu ilk kızımı 1,5 yaşına kadar emzirmiştim ama bunda danki hiç süt yok gibi göğüslerim boşboş gibi
merve_tp Benim de ilk 12 hafta cok büyüdü sonra durdu. Sanki dolmuyor gibi. 23+0’ım bazılarının göğüslerinden süt geliyormuş şimdiden ama bende bir şey yok :/
nesivar ozlm4835 ben mutsuzum ama maalesef ilk bebekte hep mastitle uğraştım. 2 saat sagmadan ya da emzirmeden durabiliyordum 😔😔 cok fazla geldiği için genel cerrahide iğnelerle mastit olan yerleri doktor deldi çekti. Hep düğüm düğüm oldu gögüslerim hala da kalıntıları var bir sürü kist kaldı. İnsallah bunda öyle olmaz. Gece yan yatsam hemen düğüm olurdu yattıgım gögsüm. Cocuk bir bucuk yasındayken bile mastit oldugumu hatırlıyorum
mavisanne0 Bende aynı durumdayım hamileliğimin ilk başlarında göğüslerim dolgundu ama şimdi öyle değil bazen acaba süt oluşmadı mı diyorum 37 haftadayım bu arada
Esra1999 nesivar bende de o var sıcak soğuk kompresörlü varya ondan almak daha mantıklı kızımda almadım ayda bikere mastittim sıtma oluyordum havlu ısıt koy Çin işkencesi gibiydi aka sıcak soğuk kompres rahatşatıyordu
ozlm4835 nesivar ayyy çok geçmiş olsun çok zor bir durum bende ilk bebeğimde mastit olmadım am 2 defa sıtma oldum çok kötüydü, umarım bu defa daha iyi geçer hepimiz içinde
ozlm4835 Esra1999 ben hiç mastit olmadım ama 2 defa sıtma oldum ayyy titremekten ölüyordum çok fenaydı
nesivar Esra1999 solgarın lecithin çözdü beni de hiçbir tedavi fayda etmemişti. Mastit oldugum gün lecithinden 6 7 tane içiyordum gün içinde o düğümü çözüyordu masajla
momysss ozlm4835 doğuma kadar öyleydi doğurunca emzirdim 2 gün sonra taşlaşmaya basladılar böyle düşünüp kendinizi negatif etkilemeyin:)