didembeyaz benimde çok sertleşme oluyor ve aşağı doğru çok baskı oluyor kendini ittirdiği için bende diken üstündeyim her an doğurabilirim diye 😂 bir de ilk gebelik sancı falan nasıl bir şey bilmiyorum ya da doğum nasıl başlıyor ama herkes anlarsın anlaşılmayacak bir şey değil diyor